12 de febrer 2008

Presentació

... encara no m'havia presentat formalment.

Em dic Ester, sóc de Solsona, però actualment visc a Barcelona per qüestions laborals.

Diplomada en Biblioteconomia i Documentació i Llicenciada en Documentació, actualment treballo a la Biblioteca del Departament de Salut. Fa uns mesos vaig apropar les oposicions de la Generalitat, estem tots esperant que es publiqui en nostre nomenament al DOGC.

Havia sentit parlar de la Web social i fins i tot estic utilitzant alguns dels seus serveis: Blogger, Google Reader, Wikipedia, ... També conec Flickr, Youtube i altres, però encara no m'he atrevit a utilitzar-los.

M'interessa especialment aquest curs per posar en ordre les idees i conceptes i per conèixer tots aquests nous serveis que tenim a l'abast i poder-ne treure el màxim profit.